Friday, April 23, 2010

rindunya kat sarawak...Yang pasti lepas ni saya akan rindukan Semenanjung pula

Alhamdulillah. Tinggal sebulan sahaja lagi sebelum saya meninggalkan bumi sepang ni.

masa saya tak banyak, tetapi banyak perkara yang saya nak lakukan.

Kadang-kadang saya penat. Sejak hampir pitam semasa mndermakan darah buat kali ke 4, saya mudah sangat penat.

Stamina dah tak macam dulu. Kesihatan merosot walaupun saya tak ada penyakit kronik. Kadang-kadang naik tangga pun saya rasa nak pitam. pernah semasa di kelas, saya rasa nak jatuh semasa mengajar di hadapan. Tapi saya masih boleh kawal. Budak-budak tak perasan pun.

Kadang-kadang selepas aktiviti-aktiviti di sekolah, saya akan tertidur tanpa sedar. Saya nak bangun, dah buka mata tapi tertidur balik. Banyak kali saya fikir, macam mana nak elakkan tidur terlalu lama. Saya ada banyak kerja nak dilakukan.....

Ada satu hari tu, saya rasa nak telefon semua orang. Mula-mula saya call adik. dia nak interview untuk masuk upsi, jadi tolong bagi semnagat kat dia. lepas tu sempat borak sekejap dengan "mak"...

Thanks mak...semoga lepas ni saya boleh jaga mak.

Lepas tu saya call mak...eh banyaknya mak. hehe
Saya ada mak..sebabnya adalah....rahsia :)
borak-borak dengan mak, suara mak macam tak sabar je nak tunggu saya balik. Nanti boleh bawa dia pergi jalan-jalan.
Kat rumah ada mak dengan ayah je...

Then saya call kakak pula. Banyak gosip. hehe...tapi kakak ni banyak mengajar saya erti pengorbanan. Walaupun dia tak kaya harta tapi kakak kaya budi bahasa. Rindu sangat kat kakak.


okla nanti kita cerita lagi ye...nak masuk kelas dulu....

No comments: