Monday, June 29, 2009

Majlis tamat latihan dan Pelantikan Pegawai Kor SUKSIS IPTA 2009

Assalamualaikum wbt...

maaf andai tiada artikel yang terbaru buat masa ini. Kesibukan di tambah dengan kemalasan menaip menjadikan penulis tidak menghantar posting terbaru.

ALhamdulillah, pada tarikh 4 Jun 2009 saya menaiki kapal terbang airasia ke LCCT. dan pada 5 Jun sampai di Kolej Ungku Omar. Seterusnya pada 7 Jun 2009, saya bersama rombongan Kor SUKSIS UPSI bergerak ke UPM untuk menjalani latihan sempena Majlis Tamat Latihan Dan Pelantikan Pegawai Kor SUKSIS IPTA 2009.


latihan tersebut tamat pada 22 Jun 2009. Pada 23 Jun 2009 saya memulakan kerja di pejabat Kolej ungku omar.

6 Julai ni dah nak mula semester baru, sem ni saya duduk sebilik dengan adik junior, dalam rumah ni pun saya yang paling tua. Semoga sem depan menberikan kenangan yang terindah dan mudahan urusan tesis saya dipermudahkan. InsyaALLAH

No comments: