Saturday, September 18, 2010

Isnin Ni masuk sekolah..pukul 6.20 pagi da kena gerak dari rumah

Alhamdulillah

Rezeki saya di SMK asajaya 2 . Jadi guru ganti untuk subjek KHB ERT tingkatan 1, 2 dan 4, dan subjek PSK tingkatan 1.

Kontrak sehingga 27 okt nanti.

Semoga Allah permudahkan "posting" saya dalam bulan september atau oktober ni.



P/s Tiba-tiba terfikir, kalau boleh nak suami yang bagi izin saya pakai purdah....erk...

2 comments:

lillah أمي هريرة said...

nurul... :)

baca tajuk rasa macam tu ayat pertama pengumuman.

ayat ketiga pun sama..

dan ayat last p/s tu confirm pengumuman..hehe

p/s: selamat bercikgu2 :)
salam aidilfitri

puterinurzahra said...

erk....tecekik lak hehe..xtaula lillah...semga dapat kekuatan mcm mak lillah..kim salam kat mak lillah ye :0 dgn cik romlah sekali