Wednesday, January 27, 2010

cikgu ohh cikgu

Alhamdulillah

Ini merupakan minggu ke2 ROS. Minggu depan 1 Feb akan bermula episod sebagai seorang guru pelatih.

InsyaAllah akan mengajar Kimia dan sains tingkatan 4. Kata salah seorang guru senior, "minggu depan peperangan akan bermula".

Haa...ni la masa berjihad kan...minggu depan aku akan berjihad. Semoga Allah permudahkan.

Yang ini kemas kini entri sebelum ini. Arwah Fadhiri telah meninggal dunia pada hari yang sama kemalangan pada jam kira-kira pukul 10 pagi macam tu.


Kat sekolah aku tak ada internet, sebab bilik komputer tengah disiapkan. Jadi aku merantau jauh untuk menggunakan internet free.

Teka la kat mana ye..hehe

Okla...buat semua sahabat yang akan berpraktikum. I wish you all the best.. Sama-sama berjuang.

"MERANCANG MASA DENGAN BERSERAH KEPADA ALLAH"

InsyaAllah kita tidak akan menyesal dengan setiap pilihan yang telah kita buat.

1 comment:

Cikgu Adham said...

salam ziarah..

tahniah la gtu gk heh heh...
cuba belajar dan amek sebanyak mungkin pengalaman... insyaAllah dipermudahkan segala urusan