Sunday, August 23, 2009

Gambar yang menarik hari ni...buat saya geli hati sorang-sorang




Petak umpet


Asuk (anjing) : nak balit lok eh...dah aher ari tok.. (dah lewat ni..nak balik la)

Pusak (kucing) : eh asuk...nk ngaco lok hehe....fewitttt...nak g cne ya?? (nada menjerit) (eh anjing, nak kacau jap hehe....fewitttttt nak pergi mana tuu...)

asuk pun nangga ke belakang. si pusak bertapok belakang kayu tepi jalan. (anjing pun meliha ke belakang. si kucing bersembunyi di belakang kayu)

Asuk (anjing) : sapa nunggah aku tek ooo...nk ngecek lok sapa... ( sapa panggil aku tdi...nak pergi tengok la siapa...)

Pusak (kucing) : Mudah-mudahan nya sik tauk aku betapok rah ctok. (mudah-mudahan dia xtahu aku bersembunyi di sini)

Asuk (anjing) : mok nya rah belakang kayu ya...ndiat lok jap. Oooo kau duhal tek. berani na jak ngaco aku. mo kenak kau tok nak. nang x jerak kenak kepong ko tok eh. (mungkin dia da di belakang kayu ni, nak lihat la kejap. oooo kau rupanya, berani kawau aku ye, nakkena ke ko ni.... tak menyesal ke kena kejar kau ni)

Pusak (kucing) : aie pat juak nya nemu aku...ok2 sori....hehe guro ajak tek bah. alu nak manas. ( eh dpat juga dia jumpa aku, ok2 sori... gurau je la, takkan nak marah ..)


okla ..tu je kot...xde idea la. kalau tak paham, buat-buat paham ye :)




Jahil Banget




nonton funniest animal video

Kembar Juga ?


Kembar Juga ?
Kembar ?


Kembar    ?

Banyak lagi gambar-gambar lain..nk tengak mai la klik kat sini Kucing Comel

3 comments:

Noor's blog (inside of me) said...

Hi..hi..hi memang lucu, bise aje cikgu ni....!

SyuD said...

Uuu, chomelnya mereka!
Especialy kucin y main aci sembunyi dgn anjin tu, hehe~

Btw, disebabkan kucin n anjin tu made in sarawak, maka saya tak paham apa dialog depa.
Musyawarah isu gula ek?
Hehe~

puterinurzahra said...

hehe
Asuk (anjing) : nak balit lok eh...dah aher ari tok.. (dah lewat ni..nak balik la)

Pusak (kucing) : eh asuk...nk ngaco lok hehe....fewitttt...nak g cne ya?? (nada menjerit) (eh anjing, nak kawau jap hehe....fewitttttt nak pergi mana tuu...)

asuk pun nangga ke belakang. si pusak bertapok belakang kayu tepi jalan. (anjing pun meliha ke belakang. si kucing berwembunyi di belakang kayu)

Asuk (anjing) : sapa nunggah aku tek ooo...nk ngecek lok sapa... ( sapa panggil aku tdi...nak pergi tengok la siapa...)

Pusak (kucing) : Mudah-mudahan nya sik tauk aku betapok rah ctok. (mudah-mudahan dia xtahu aku bersembunyi di sini)

Asuk (anjing) : mok nya rah belakang kayu ya...ndiat lok jap. Oooo kau duhal tek. berani na jak ngaco aku. mo kenak kau tok nak. nang x jerak kenak kepong ko tok eh. (mungkin dia da di belakang kayu ni, nak lihat la kejap. oooo kau rupanya, berani kawau aku ye, nakkena ke ko ni.... tak menyesal ke kena kejar kau ni)

Pusak (kucing) : aie pat juak nya nemu aku...ok2 sori....hehe guro ajak tek bah. alu nak manas. ( eh dpat juga dia jumpa aku, ok2 sori... gurau je la, takkan nak marah ..)

sekian