Friday, September 18, 2009

Salam ramadhan dan Salam Lebaran

Assalamualaikum wbt..

saya sudah di kampung halaman.

Ramadhan Kareem.

Bahagia sungguh. Hari pertama saya sampai, meminta izin abang saya yang menjemput saya untuk "drive". Alamatnya 40-60 km/jam...
Saya sepatutnya sampai ke rumah pada jam sekitar 5.00 ptg tetapi hanya sampai pada pukul 5.50 petang disebabkan sikap pemandunya yang sangat berhemah. hehe

Sampai di rumah, seperti biasa, anak saudra saya memng sudah setia menunggu di rumah.
Berita yang baru saya terima ialah, abnag says di kedah tidak jdi balik pada raya ini. Dia akan balik pada raya aidil adha nanti. InsyaAllah.

Alhamdulillah keluarga saya sihat semuanya.

Ada pertambahan ahli keluarga bagi kucing-kucing say. Sekarang sudah ada 9 ekor. seekor daripada mereka sakit. Kaki dia patah. Ketiga-tiga anak buntat hari tu sudah tiada. Yang ada ialah 5 ekor anak angkat dia. Mereka adalah anak-anak momoi. Momoi tidak ada di kampung. Dia tinggal dengan kakak saya di Kuching.

Buntat, 5 ekor anak angkat (memey,.....yng lain xtahu nama), belang (kucing jantan yang hensem, bulu dia cantik, buntat cukup garang dengan dia, mempunyai suara yang lembut hehe..), celoreng (masih gadis lagi, belum pernah mengandung), munyie (kucing jantan jugak, kawan lama buntat). ok dah cukup 9 ekor.


Gambar mereka tak ada, sebab saya tak ada kemera.

Sebelum terlambat saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada sahabat-sahabt yang mengenali.

Untuk sahabat blogger,

SELAMAT HARI RAYA. KALAU NAK KEK LAPIS SARAWAK BOLEH LA AMBIL GAMBAR KAT BLOG SAYA NI :)..

OK sekian sahaja. Semoga berjumpa di Ramadhan akan datang.

1 comment:

Noor's blog (inside of me) said...

Saya juga mau ucapkan selamat hari raya Idul Fitri Minal Aidhin Walfaidzin..mohon dimaafkan kesalahan, lahir dan bathin. Semoga CikGu Nurul selalu dilimpahkan rahmat Tuhan dan selalu di selimuti kebahagiaan bersama keluarga tercinta...