Saturday, May 9, 2009

ni ade lagi gambar dak kelas aku yang "mengOng"2xx cikit huhu..jangan marah korang...ahaks...proposal xsentuh lagi..

sebelum korang explore gambar2 kat bawah...
ni aku de cte sikit pasal game kami yang simple tu...

ha nak cte cikit...masa main game tu orang sebelah kiri aku kata
1. nama yang pelik
(kebanyakan tempat aku p memang orang kata nama aku pelik..nak tau nama aku ke...hermmm xyah la kot hehe )

2. **** ( aku ase cam tak layak je terima komen ni)

3. nampak cam sombong tapi sebenarnya ok je :)..
( aku sombong ke??? aku cam tu ke??? aaaa....)

4. banyak benda leh kongsi dengan dia
(kongsi ape tu ek...hehe nk kongsi makanan dengan aku..haha boleh je...meh la aku habiskan makanan ko..=)

5. penah wat assignment dengan dia, sangat rajin + komited orangnya
( erkkk...aku tak angkat bakul...dia yang tulis cam tu...so sape2 nak wat assignment dengan aku leh je...tapi kene tahan telinga dengar aku membebel erk...ade ke ida haha..yang komited tu aku tak pasti tapi part rajin aku cam pelik je...kadang-kadang aku ni malas tahap gaban... )

6.sentiasa bersemangat
( hmmm yang ni camne ek...aku bersemngat..kene laung trademark ke hehe...tau la banyak trademark nurul...mungkin sebab aku banyak cakap kot...banyak cakap ke aku ni..)

7. hmmm xde dah, sampai 6 je..no 7 ni aku tambah sendiri...

p/s tok dak kelas aku yang view..komen2 la ckit..nak tambah ke or nak kurangkan ke....tang sombong tu cam kontra je aku rasa erk...hehe kurang senyum kot bila aku xde mood...bis sume org kene tempias....hoho

aku datang dalam kol 6 lebey cam tu dengan ainin...@ enen
merentas satu upsi...penat sey...
berpeluh2 aku jalan...pastu sesat lak dah...kah2..

"aik apsal cam umah cina je ni enen.."
nasib baik ada adik yang baik hati tunjuk jalan kt kitorg..time kasih dik

aku pun tolong ape yang patut je la..
malam tu...jeng2xx
time bakar ayam...
tinggal 2 ketul lagi nak bakar...
dengan kuasa power rangers *pink* (aku xpakai baju pink pun malam tu) aku meneruskan usaha bakar dua ekor ni sampai masak...
sume dok ramai2 depan ayam tu tunggu dia masak haha...
2 hari tangan aku rasa lenguh2 sebab dok kipas ayam dengan bersemangat..

tu je kot...

ok lets enjoy our picture....

yang ni aku copy dari cik enen (teman menjelajah dan bermusafir untuk ke taman aggerik walaupun sesat pada mula nya aiyooo hahaha)



byk tol belon kat sliding door 2...huhu...tempat tumpuan kengkwn klas ak bgambo..huhu...ayam bbq 2 nmpk sedap! nyum2!!! hehe

sedo je ak nk candid gambo...hehe (***pasal pa termasuk sekali ni hehehe..xsempat nak wat aksi la enen...)

cerianya farah ye...hehe (xsilap aku, gmbor ni aku amik gn kamera enen)

time mengipas ayam2 yg kepanasan, ahahah!!!! bau asap ak...wakaka

sedang menanti bbq dimulakan...lapar dowh time neh...tapi muke ttp maintain...hehe

apalah yg farah ngan diana tengah wat 2...huhu

dari kiri: ain kecik...huhu...kak e...mimi...n last sekali aku ler...:P

hehe...ngah tepon sape 2 kema??? :p

tangkap gambo smpai kuma...wakaka

nak belon? boleh, kat kdai...haha

sesi mkn2...huhu...

cam best jer kalo ak dpt letupkn belon2 neh...hehe (gelak jaat kuase 8..)

cam sopan je ak tym neh...xleh blah tol!wakaka...gelak guling2...:p (***enen kim salam kat orang belakang tu ye..menyemak je kui2x...)


ha yang ni lak aku copy dari blog cik kema...aiseh asyik copy paste je...
yela aku xde kamera..sape nk spon aku beli la satu tok aku ni...

Tips memahami gambar:


Lihat dari bawah ke atas.. ^_^



Gambar 16: Masa utk bermain game..sume khusyuk..game yang simple tp sweet..idea asal dari Aqilah..^_^ di alter oleh warga Anggerik Desa + Nusa




Gambar 15: yaaaa....boleh makan akhirnya..rakus betol sume orang..


Gambar 14: Meriah..ramai yang datang..ni baru separuh..


Gambar 13: Wajah letih tp puas hati..tersadai di tangga..sape yang terpenyek??;p


Gambar 12: Mari berposing seketika..melepaskan penat..dari kiri: tukang masak ayam, diikuti 3 tukang masak nuget dan sosej serta tetamu lewat..


Gambar 11: Lebihan ayam digoreng memandangkan wajah para tetamu sudah masam mencuka mengalahkan burung hantu di hutan kelapa sawit belakang kuo..



Gambar 10: Ayam masih belum habis dibakar..sekarang da pukul 8.00 malam..majlis sepatutnya dah bermula..


Gambar 9: Aksi kejam dari Syud utk Farah (as a welcome to our new housemate, hahahahaa)


Gambar 8: Membakar ayam dengan penuh kemeriahan..


Gambar 7: weellll..(tergheliat lidah) i like this pics..(aura london datang seketika)


Gambar 6: Mari berposing dengan entrance our BBQ night!! (errkk aku antara orang yang datang awal sikit la kan....sbb x kol 8 mlm lg...kira awal la kn kema hehehe)



Gambar 6: ooo..belon dah siap digantung..weehhoo..


Gambar 5: Mencari tapak BBQ yang baru iaitu di hadapan pagar rumah & di atas jalan tar


Gambar 4: Gara2 terlalu taksub dengan keputerililinan kami maka inilah yang berlaku..simen tempat api arang kayu meletup 2, 3 das sehingga menyebabkan beberapa selipar berlubang sebesar syiling 50 sen..mujur tiada yang terkorban..


Gambar 3: Acara menghidupkan api arang kayu tanpa rasa was-was. Tapak BBQ dihidupkan di kawasan yang redup memandangkan kami semua puteri lilin.


Gambar 2: Rabi yang kelihatan agak gumbira mempromote periuk sup milik bilis dari Taman Nusa..besar ye periuk tu..sampai hampir separuh sup kaki dan leher ayam tak habis dihirup oleh kami semua (50 orang ye..)


Gambar 1: Separuh daripada belon2 yang da siap ditiup menggunakan pam beskal Anggerik Desa yang sangat canggih dan agak mahal harganya..perlu juga di state sbb tu bukan pam aku..



p/s sekian keje copy and paste aku dah siap....selamat menjamu selera hahaha
kawan-kawan terima kasih gamabr yang baik...



No comments: