Wednesday, February 11, 2009

MinGGu-MinggU KriTIkal...







Assalamualaikum wbt...

hermmm ni minggu-minggu kritikal
minggu-minggu ujian la..midterm...
kene hadam nota-nota yang bertimbun kat bilik.
kat dewan kuliah tak faham sangat sebab ....

tak boleh salahkan orang juga kan..
walau siapa pun dia, dia tetap cikgu kita kan...
hormat cikgu baru ilmu berkat..

nanti dah jadi cikgu, pelajar kita pun akan hormat kat kita...

APA YANG KAMU BAGI ITU YANG KAMU AKAN DAPAT...betul tak???


mesti korang setuju kan...

jadi berusahalah untuk berjaya...

ok nak pergi belajo...nak hadam kimia analisis beralat pulak dah...
kalau tak jumpa nota atau tak faham boleh la cari kat internet ni...

anyway, sahabat sekalian doakan saya ye...

Ya ALLAH, lapangkan lah hati sahabat ku ini agar dia mudah memahami perkara yang dia pelajari dan berikanlah kekuatan kepadanya agar dia sentiasa bersemangat menuntut ilmu...

ok nurul...JIHAD FISABILILLAH...menuntut ilmu pun berjihadkan...

jadi sapa nak ikut saya berjihad jom kita belajar sama-sama :)




2 comments:

e-leeyana said...

semoga berjaya ya sahabat...saya juga sedang menghadapi midterm...owhhh~

aYuNi said...

hoohoo~ takutnyer.. tapi xpe.. adat sorg student kan?hehehe..
gud lux 2 u k..