Monday, February 23, 2009

PernAh jAtuH CinTa...aku???...rase-rase??

Assalamualaikum wbt..
Actually aku banyak keje sebenarnya...but then still have time to update my blog...
aku ni suke tol la wat keje last minute...geram jugak aku...
apsal la ko ni nurul..g la wat keje hehe :)

apapun sebelum meneruskan kerja, saya ade keje kat blog ni...

CINTA Vs cinta or blog sahabat online aku AntaraCitaDaNCinta...blog cik lisam kite...

aku pernah jatuh cinta...yes i admit it...aku penah jatuh hati kat "someOne"...
tapi aku tak pernah jumpa dia,
tengok dia pun tak pernah,
apatah lagi nak borak-borak dengan dia...
dia tak de kasi no hp, emel pun xde...
aku lansung xde hubungi dia via emel or hp...



























tapi aku tak rasa sedih lansung sebab cinta aku pada dia mendekatkan aku kepada ALLAH

dialah manusia terulung....

aku telah jatuh cinta kepada Kekasih ALLAH....

xlama lagi "besday" dia...i mean Malidur Rasul...

aku tak sediakan hadiah lagi tok dia....

insyaALLAH aku akan war-warkan "besday" dia nanti...

Ya Rasulullah, andai kau hadir kala ini, kami gusar, kami bimbang andai kau bersedih melihat keadaan ummah pada hari ini....

doakan kami Ya Rasulullah moga hati kami ini kekal dalam keimanan...

No comments: