Sunday, February 22, 2009

Suke X AktiviTi LasaK...Aku SukA bangAT

Assalamaulaikum wbt..

suka aktiviti lasak??
hui ini kesukaan saya bah...

contohnya jungle trekking, main bola jaring, bola tampar, merentas halangan, explorace...
dan banyak lagi..

saya suka aktiviti yang mencabar ketahanan fizikal saya..
senam robik pun saya suka tau..
boleh bantu membakar lemak-lemak yang tidak diperlukan dalam badan dan mengelakkan badan dari terkena penyakit..

ini adalah baik untuk penjagaan badan anda..

semalam iaitu, 21 februari 2009 kitorang ada wat perlawanan persahabatan.
main futsal, bola jaring, bola tampar n takraw...

saya hanya main bola tampar je. 2 pun xsempat nak sentuh bola masa main...

member dah hemtam lawan dgn servis je..
apa pun ia adalah satu pengalaman yang menyeronokan sebab xsangka saya main bola tampar balik..huhu

kalau dulu bola tak lepas net pun..tp sekarang dah boleh dah...

ada orang nak cabar dah ke??? hehe

xpe la kita lawan lain kali ek...
apa pun majulsh sukan untuk negara...

tok dak suksis yang main bola tampar..korang memang best la...

yang lain tak tahu sebab xsempat nak tengok korang beraksi..
apa pun korang mesti dah lakukan yang terbaik kan..tahniah buat semua

No comments: