Friday, February 13, 2009

Study Vs Tidur...


keadaan aku buat masa ni....



Assalamualikum wbt..


Hari yang penuh dengan aktiviti kejar-mengejar...erk???

kira macam tu la kot...

petang jumaat aku ni dengan adegan mengejar masa...


sebabnya....

aku kena dapatkan pengecualian aktiviti hujung minggu ini sebab aku ada ujian analisis dan kelas ganti fizik...


penat jugak...xpenah aku berlari guna baju kurung kat kampus...

nasib baik aku guna seluar tadi...


pentadbiran ni memamg leceh..


dahla kena dapatkan pengesahan pensyarah dulu...

maksudnya aku kena la pusing kampus ini beberapa pusingan...

(tak sampai satu pusingan pun...)

Alhamdulillah di hari penuh berkat ini ALLAH permudahkan perjalanan kejar mengejar aku tadi..

nasib baik berdua, kalau tak ponat den nak pergi cari dua pensyarah yang memang ternyata agak sukar untuk dijumpai...


habis selesai je semua urusan aku dengan pensyarah kena pergi pusat kokurikulum pulak..
masa tu dah pukul 5.00 petang..
kuanter pusat kokurikulum pun dah tutup..jadi kami berdua dok la kat luar..
tetiba ada orang buka pintu..lepas tu dia tanya pasal nak apa...
kami pun bagi la borang pelepasan kami tu...
Alhamdulillah selesai urusan kami...bermula jam 3.00-5.00 petang..
jadi malam ini tak boleh buat kerja macam kat atas tu..
kena belajar betul-betul...
kena jadi pelajar yang cemerlang kononnye hehe..
apapun tak apa la kita ada semangat dan matlamat macam tu kan...
okla tu je kot untuk setakat ini..jumpa di "post" yang seterusnya

No comments: