Monday, October 5, 2009

tak sangka, aku dah 22 tahun 2 hari

Assalamualaikum wbt..

3 Oktober lepas adalah hari jadi saya yang ke 22.

5 Okt- Afis

8 Okt- Ayah saya

15 okt - kawan saya

17 okt- kawan saya

30 okt- anak sedara saya (wafiyuddin)

6 nov- anak sedara saya (syahida) dan en fakru

19 nov- mak saya

21 nov- 1) abg ipar saya 2) kawan saya 3) zamri

24 nov- kakak saya

30 nov - anak sedara saya (nurfaizah)

dan seterusnya....


Dah 22 tahun rupanya saya, tapi saya masih rasa saya anak mak yang perlukan mak sentiasa. Nak masak kena ada mak, kat rumah kena ada mak, sampai je rumah mak mesti ada kat rumah kalau tak da saya akan cari kat mana dia.

Tahun ni saya dapat hadiah yang special dari kedua-dua famili saya. Ini rahsia kerajaan tapi saya akan umumkan saat tiba masanya nanti.

InsyaAllah tahun depan dapat hadiah hari jadi yang lebih istimewa dari famili saya. Dan saya juga nak hadiahkan sesuatu untuk mereka. Jadi kita tunggu lah tahun depan ye.