Tuesday, October 20, 2009

Ziarah: jom berambeh di UPSI

Assalamualaikum wbt..

Hari sabtu yang lalu, usai perjumpaan PERKEPISMA di Masjid Negara, Kuala Lumpur , 3 orang sahabat saya berambeh(bermalam) di rumah saya di UPSI.

Ini blog-blog mereka:
RINDOK ATI
AD-DARAINA
GADIS DESA BIASA

Anda boleh klik pada nama untuk ke blog mereka.

Terima kasih tak terhingga buat sahabat, maaf atas kekurangan layanan.

Boh jerak mo datang agik ar.. Gambar tak ada sebab diorang tak bagi lagi hehe.

All the best to all of you. Tinggal sebulan lebih sahaja lagi sebelum saya meninggalkan kolej yang saya diami selama 3 tahun setengah ini. Saya penghuni kolej tegar, tidak ada terfikir untuk menyewa rumah kecuali dalam tempoh praktikum selama 4 bulan ini.

Tak sampai setahun lagi saya berada di Bumi Malaya ini.

InsyaAllah pergunakan masa seadanya.

Sapa mo berambeh di UPSI padah jak dengan kmk, tiada caj perkhidmatan. hehe

No comments: