Friday, March 20, 2009

buku terbaru aku: Persoalan Berkenaan Asas-asas Agama Kristian


Assalamualaikum wbt...

ha ni buku baru aku...harga dia RM 20 je...
aku beli masa malam Bro Lim Jooi Soon datang kolej aku hari tu...
so far dah baca sikit..ada juga part2 yang aku tak faham...
nak pergi pinjam bible kawan aku...

korang jangan salah faham ek...

aku cuma nak belajar agama lain...

perkukuhkan bahawa Agama Islam adalah agama yang terbaik yang pernah aku jumpa..

dan aku akan tetap Islam inysaAllah...

3 comments:

Khairul said...

ye betul tu...
tp agak susah la nak cari buku pasal agama lain dalam bahasa melayu...aku da test cari..ada yang english je..tu pun sikit..bahasa english boleh je baca...tp takot ada istilah2 pelik yang tak terfaham..

well, buku kau ni ditulis oleh 2 org. sorang muslim sorang kristian ke?
cooll..apa objektif buku tu...nak tahu gak...

Nurul S Othman said...

buku ni ditulis oleh dua2 muslim..
yg bro lim jooi soon adalah bekas penganut budhaa dan kristian..

sekarang dia berkerja dlam bidang dakwah kat perkim ampang...

ini adalah sebahagian daripada perbandingan agama....

memang sukar nk cari..tp once jumpa then beli la...

xrugi pun...
aku pun xbis baca lagi sebab ada sbahagian term2 yg aku tak faham..
lepas baca kena buat perbincangan baru menarik dan dapat difahami..

Nazrin said...

Harga Buku RM20 sahaja.
Hubungi jer BRO LIM JOOI 014 231 1856