Monday, March 9, 2009

sakit kepala + mata

Assalamualaikum wbt...

si puteh on dari pagi tadi...
kuat kerja upanya tuan dia...
aku dah sakit kepala..
mata pun dah lebam sampai kawan aku tego...

alahai banyak benda tak siap sampai aku tak larat nak buat..

cek punya cek rupanya aku lupa satu perkara sebelum buat kerja...

aku tak amalkan baca Alfatihah..
minta pertolongan ALLAh..
malam ni kena tido awal sikit..
siapkan repot TKP then tdo..

bangun esok qiam then sambung buat soal selidik proposal..

ya ALLAH betapa syahdunya jika bangun di awal pagi berjumpa dengan MU

4 comments:

Firdaus said...

cam pnh nmpk kucing2 tu.. tp d mana ya...?

hehe..

tamsisanc said...

comey la kucing tuh!!arghh geram!!

tamsisanc said...
This comment has been removed by the author.
puterinurzahra said...

firdaus..ish2...

cmne leh kenal ni....

saya amik dr blog saudara la...

kucing yang comel2
hehe

tamsis:
ha diorg memang comel..
rindu kucing2 kat umah aku