Monday, March 2, 2009

TakkAn Ada Entri yang Baru Buat Seketika..

Assalamualaikum wbt...

buat semua..pekerja blog minta cuti hehe...
saya nak pergi jauh ni...kalau saya tak ada korang baca apa yang saya dah create kat blog ni...

tak ada apa yang menarik atau best kat sini...tapi kalau korang rasa ada kebaikan dengan membacanya...
maka bacalah dengan nama Tuhan Yang menciptakanmu...

saya hanya insan yang hina..tiada kelebihan apa-apa malah acap kali berbuat maksiat kepada ALlah...

andai menulis blog ini melalaikan saya maka

saya tidak akan update blog ini dengan kerap...

dalam setiap post yang saya hantar pasti ada yang menyakitkan hati dan ada yang terasa dengan saya...

saya minta maaf banyak-banyak

tiada kata lain selain memohom kemaafan daripada kalian.

kalian adalah orang yang terbaik andai kalian adalah orang yang bertaqwa...

ok la sahabat-sahabat..pemilik hartanah ini perlu membaiki diri dia sendiri sebelum dia memperbaiki orang lain....

doakan diri pemilik hartanah blog ini diberikan cahaya hidayah dan sentiasa di rahmati oleh ALLAH

blog ini sebenarnya bukan milik hamba....

tapi milik ALLAH lah segala yang ada di langit mahupun di bumi...
itu hak DIA

sebagai khalifah yang telah di amanatkan untuk menjaga amanat ini, maka tunaikan lah amanah anda..

jaga hak ALLAH sebaik-baiknya...


itu sahaja dari hamba yang hina ini....


.Tiada Tuhan Disembah Selain ALLAH dan Muhammad pesuruh ALLAH

jazakallahukhairan

No comments: