Sunday, March 8, 2009

TemAN BAru YAnG Baru Aku AmbiL DarI kedaI

Assalamualaikum wbt...

sahabat baru yang bersama-sama aku tika aku bersama si puteh aku ni..

disebabkan habit suka membaca blog akhirnya kesannya dirasai oleh kedua mata aku...
terlampau lama membaca di laptop aku kena pakai mende kat atas tu..

nasib baik kat kelas aku sentiasa duduk kat depan jadi kesannya tak dirasai sangat dan aku tak guna dia masa kat kelas...

cuma kadang-kadang terpaksa duduk belakang sebab dah tak de space kat depan
aku pun tak paham apa lecture aku ajar kat depan tu...
lagi-lagi kalau dia guna marker merah...memang sah-sah aku kena meniru orang sebelah..
dia pun guna menda kat atas...
nasib kami la kan....

apa pun selamat berkerja untuk si kaca mata..abis duit pt aku belasah tok amik dia kat kedai...

(si Puteh=nama laptop aku)

No comments: