Sunday, March 29, 2009

Satu Rasa Dua Hati: Mencipta Cinta Sepanjang Perkahwinan

=

Assalamualaikum wbt.......

ni tajuk buku yang aku beli baru2 ni...walaupun tengah kekeringan duit,,,
aku tetap akan korbankan duit untuk itu..

dan aku bahagia kalau dapat buku baru..

budak gila buku bah ...hehe
apapun aku dalam proses membaca buku ni...

setakat ni dah ada 3 buku karangan Ustaz Pahrol Mohd juoi..
chapter 1antara isi kandungan dalam chapter 3



ini sahaja buat masa ni...banyak lagi yang nak ceritakan tapi tak kesampaian sebab kemalasan saya hendak mengarang huhu..

buku ni untuk bacaan umum kepada sesiapa yang berhajat untuk menjadi ibu atau bapa...
ia sangat berguna dan membantu alam mengharungi masyarakat yang sudah mula hilang nilai kasih sayang dalam institusi kekeluargaan,,

p/s sape nka pinjam boleh berbuat demikian di rumah saya...


2 comments:

nur afina humaira said...

salam sahabat.... wes...aku demam ko x lawat pon... hampe beb.... ko ni buku beli lambak2 ada je mase ko nk membaca ye sahabat... buku ayat2 cinta ku sudah abes ke ko baca? ha budak gile buku... mai umah aku... byk lagi buku yg le dibace.....
nnt nk bli gak la buku tu.... nk blaja minang lelaki soleh...hahahahhahahahhah
nurul lawat la aku yg semakin sihat ini ye....

puterinurzahra said...

salam...aduh kesiannya sahabat aku ni...

aku memang giler buku...

aku xbaca pun buku ayat2 cinta tu..ingt nkbg balik tp asyik terlupa je..

kebelakangan ini sibuk bah..ndak sempat mo singgah2..
kamu bila pula nk g umah aku..penah dtg ke??
ekk...kan dh kena...

buku aku beli ni last edition..xtau ko leh jumpa lg x kat galaksi ilmu..klu xde kena cari kt kedai lain la ye...