Friday, April 10, 2009

aku mo balit sarawak bah

Assalamualaikum wbt..
haku tetibe rase cm nak bercerita...

tapi xtauk nk cte ape..xpala..ari tok aku nak post entri makei bhs sarawak...
mun ktkorg selalu mbaca mesti ktkorg dh phm2 cikit2 bah...

cuti sem tok aku xbalit kpg..bln 9 kelak bok blit tp xpasti gik la..gk ndiat upa lok..mun aku dpt keja kt kolej aku xbalit.
mun xkeja aku balit kpg jak la...
rindu glak kelak xpat aku mo focus belajar..

marek ada call kakak aku...rindu eh mo balit..
tp aku xpenah nangis mun nak pergi jauh2 dari cdak..

myb sebab dah biasa kot sebab aku dari sekolah menengah gk jarang balit umah..
2 or 3 mgu sekali bok pulang..kadang sebulan bok balit..
lepas SPM aku pg matrik labuan...
survival sorang diri..

masa aku g daftar rah labuan aku xda sapa2 neman aku, dtg sorang2...
dah la 1st time nait belon jakun ikit la...
xtauk apa2 bah

tp alhamdulillah sampe juak aku ke labuan...

lekakya nyambung belajar rah UPSI..nasib abg aku mo antar aku...mun x dtg la sorang2 mbak beg2 aku yang banyak dan berat2 ya..

tok dah sem 6 aku di UPSI kira dah lamak la...
xsabar aku mo balit sarwak...
tp yang pasti aku akan rindukan UPSI...

apapun doakan aku posting di sarawak ar...hehe
aku mo posting ctok

aku mok posting ctok bah...

1 comment:

Nurul S Othman said...
This comment has been removed by the author.