Sunday, April 26, 2009

Pengembaraan Ke Pesta Buku...KLIBF 09..25 April 2009 (part 1-5)

Assalamualaikum wbt...

Koleksi Buku Ustaz hasrizal


Aku Terima Nikahnya 2..nanti kita buat bedah buku ye...




ini adalah mengenai kehidupan penulis semasa menjadi pelajar dulu...xsempat baca lagi pun...apepun doakan saya mampu menghabiskan nya ye..
yang special buku ni..siap ade cop dan tandatgn penulisnya sendiri...terima kasih ustaz sebab meluangkan masa di Booth Galeri Ilmu...dan kami datang tepat pada masanya :)

Koleksi Hilal Asyraf

Kisah Volleyball Team...dah habis baca pun :)


yang ini Laingit Ilahi...penulis yang sama iaitu Hilal Asyraf


Ini koleksi majalah SOLUSI..
keluaran 1,2 dan 4 aku borong masa kat KLIBF 09...potongan harga RM5 je satu..
bagi aku majalah macam ni tak "basi"
nak baca untuk 5 tahun akan datang pun masih releven sebab...
Islam memang sesuai Untuk Sepanjang zaman...tol x?
Islam Dulu, Kini dan Selamanya








solusi 6 adalah yang terbaru dan aku dah mention dnegan korang sebelum ni kan...tak ada dalam simpanan aku..kawan aku pinjam...aku ok je orang pinjam buku-buku aku, janji depan jangan buat macam harta sendiri..tak reti nakpulangkan...perlu ke aku kena minta dari depa macam orang nak minta hutang...sebab aku nak angkut buku-buku ini balik sarawak cuti ni...alahai berat la beg aku nanti...



Hadiah buat Si "dia"
dia sape ye?
aku pun tak tahu lagi...
semoga Allah permudahkan urusan kami..
"kami"?? aku dan keluarga aku la....
alkisahnya memang aku nak bagi kat dia...
Then aku usha isi2 dalam dia...
aku pun tgk cover belakang dia...korang baca sendiri la kat bawah ni ye...
tunggu aku kawen dulu baru aku bagi kot..
"awak" nanti saya bagi...haha
sindrom ape pulak aku ni...
"sindrom Gila Buku" bukan "sindrom Gila B**i" tau...




"Khas untukmu, Suami/Isteri tersayang"...erk aku tak tau nak bagi kat sape ni hehe..kire sape yang dapat adalah insan yang bertuah la kot...yeke???

p/s: sape nak buku ni...leh la beli di mana2 bookstore...beli sendiri la...nak harap aku bagi...duit dah bes..x dan (xsempat) nak beli buku tok bagi hadiah kat orang lain...








Buku "Catatan Hati Nik Nur Madihah"
Kawan aku dah berjaya menghabiskan buku ni dalam kereta kak lela yang comel bertolak dari KL sampai ke tol Tanjung Malim..
komen: buku ni best dan mengharukan...
aku: tak sempat lagi nak baca huhu..mula2 fikir banyak kali sebelum beli...dah pegang then letak balik, pegang lagi, letak balik, pastu aku amik terus tanya kat orang yang jaga booth tu,
aku: buku ni berapa ek? ad apotongan harga x?
penjual: awak nak berapa ?
aku: hmm saya nak berapa ek? (huhu aku tnya balik dia kang aku minta singgit kang dia marah kata aku n imerapu pulak...)
penjual: hmmm okla rm** je...
aku: (amik duit terus bayar then pergi cari kawan-kawan aku cepat2 takut kene tinggal, dah la hp xde bateri dah ni..sesat sorang2 aku ni kang)



"do U lofe Islam aku dapat masa aku lalu kat escalator, da sorang dak laki bagi..dia edarkan kepada semua orang yang turun dari escalator. masa kitorang turun tu, ada talk kat pentas utama, Ustaz Hasrizal,,yang sorang lagi aku tak perasan sebab aku tengah nak g cri ATM topup duit yang dah tak cukup hehe...yang tok guru 2 aku dapat masa lalu depan booth yang jaul buku2 dia...dalam 2 ade senarai buku2 yang ditulis oleh TGNA



Novel Spiritual Pembangun iman

Yang Ini "mukjizat Cinta"

Koleksi Buku Novel Taufiqurahman



siri kedua..



novel siri ketiga san terakhir Siri novel "makrifat cinta"

4 comments:

lillah أم هريرة said...

banyaknya buku................!!!!!

nurul bacala..
pasni bleh la bedah satu persatu buku ye.. mengupas isi2 buku2 tu..

x sabar nk tggu..

hehe

:)

Nurul S Othman said...

InsyaALLAH sy baca..

tp baca lepas bis exam la ye...banyak nya xstudy lgi ni...

doakan sy kak lillah

ain fathihah fhm said...

geramnya tgk buku2 tu semua...


huhuhu

Nurul S Othman said...

hehe...
ain nk jadi pendebat yang baik kn..
meh la dtg rumah byk buku yang boleh dipinjam

Falsafah pendidikan, sosiologi, psikologi...biologi hahahaha...