Friday, April 17, 2009

alhamdulillah...aku balik sarawak...akhirnya

sik sangka aku balit cuti tok aie..(tak sangka aku balik cuti ni..) tiket pun beli last minit..tapi ko tan nak rindu glak nak balit ya..berkorban ckit tok bjumpa ibunda dan ayahanda terchenta di kampung halaman......

untuk pengetahuan tiket balik ke sarawak tak semahal balik sabah..jadi pilihlah untuk posting di sarawak ye hehe..

FLIGHT DETAILS
Depart
Kuala Lumpur LCCT (KUL) to Kuching (KCH)
Economy Promo


Thursday, ** May 2009 Flight AK 5****

Depart Kuala Lumpur International Airport(LCC Terminal) (KUL)
Arrive in Kuching International Airport (Main Terminal) (KCH)


Return
Kuching (KCH) to Kuala Lumpur LCCT (KUL)
Economy Promo


Wednesday, ** May 2009 Flight AK 5****

Depart Kuching International Airport (Main Terminal) (KCH)
Arrive in Kuala Lumpur International Airport(LCC Terminal) (KUL)

p/s ade nak pesan ape2 dari sarawak...kalau nak pesan duit kene bagi sekali yee

6 comments:

Hamba Ilahi said...

akun nak pesan sampaikan salam kat org tua ko
syukur dapat anak macam ko..

p/s perlukan duit kah????

puterinurzahra said...

xx....ttapi kalu ko mo bagi aku duit buat belanja apa salahnya kan :)

ain fathihah said...

nk pesan ikan terubuk masin boleh ka?

yum3..

puterinurzahra said...

salam ain...boleh je nak ikan tu...

tp akak ase xsempat ain nak merasa...
sebab ain dtg sini awal julai kan..

akak cuti sampai 27 mei je...pastu kene dtg tok latihan suksis bersama abg kama kamu...

bg gmbar je boleh ke??hehe

ain fathihah said...

alamak...isk3..teringinnya nk mkn ikan terubuk masin tu lagi...

huhu

kechewaaa..!

enen said...

balik gak nurul ye...huhu...tahniah...=)