Friday, April 10, 2009

Sempena hari keluarga suksis..rumah Hitam MENANG SORAK


rumah HITAM yang bersemangat
ini rumah sukan aku...


“Hitam , hitam pantang kalah,

Walau jatuh sakit dan rebah,

Ayuh hitam, majulah gagah,

Bujur lalu melintang patah...”

Ni lagu rumah hitam (rumah sukan aku la...) masa Hari keluarga SUKSIS 4 april 2009. Dalam gamabr tu dak umah aku..tapi tak semua ade sebab ada tugas2 yang perlu mereka lakukan...

Lagu kamu atas tu penuh semangat dinyanyikan..haha aku pun pelik..”what happen to me on that day?” ni hari keluarga suksis aku yang terakhir barangkali...

Penuh dengan kontorversi..tapi masa lawan je, bis aktiviti baik semula...xgitu rumah “kuning” hehe

Maaf la kalau sape umah kuning yang baca pos ni..

Kami dapat no 3 tok keseluruhan, but not bad..kami dah usahakan yang terbaik.

Pada hari itu, kasut sukan aku berkhidmat utk kali terakhir..balik dari hari keluarga terus buang masuk tong sampah..

Hari keluarga ni aku memang enjoy giler, main netball dgn padang yang licin...asyik jatuh je..bis kotor dari tudung ke kasut..

Mun dalam bahasa urang sarawak, ya beremak namanya...xtauk apa dlm bm standard..


ini rumah sukan aku


untuk team aku: hahaha korang memang best..tambahan ketua yang baik hati huhuu..tok pencipta lagu..jasamu dikenang..

3 comments:

Hamba Ilahi said...

hahahha heri tu memang penuh bngan kontroversi.....
aku tengok grup ko bukan menang ngan sorak tapi ngan semangat lagu yang nice. aku tak jadi cipta lagu kali ni kalau tak mesti korang tak da peluang nak menang kategori lagu terbaik hari keluarga suksis.

aku rindu nagn grup biru.....

Nurul S Othman said...

hehehe...

kami memang bersemnagat semuanya...

nsb baik xde kategori lagu paling best, klu x kami yg menang kan...

aku pun rindu group biru....oppsss xde makne...aku rindu group hitam la hahaha...

Nurul S Othman said...
This comment has been removed by the author.